La 21a edició del Mercat Audiovisual de Catalunya (MAC) serà totalment virtual i les sessions es podran seguir en streaming a través del seu portal.

L’organització entén que aquest nou enfocament provocat per la pandèmia de la Covid-19 permetrà que els continguts siguin més accessibles i l’esdeveniment tingui una major projecció i arribi a una audiència més diversa. El MAC 2020 tindrà lloc l’11 de novembre (inicialment havia de ser el 10 de juny) i comptarà amb un programa de 15 sessions en directe i vuit de preenregistrades.

L’esdeveniment s’articula a través de tres grans blocs temàtics. Un és l’anàlisi de la situació dels mitjans de proximitat abans i després de la pandèmia. El segon bloc estarà protagonitzat pel fenomen emergent del podcast, amb unes sessions dissenyades en col·laboració amb l’Observatori de la Ràdio a Catalunya. El tercer bloc completarà l’oferta amb un seguit de sessions de caràcter tècnic que tractaran qüestions com l’operativitat a distància o els continguts per als assistents de veu. Aquesta part comptarà amb experts com Judit Argila, cap de noves plataformes i xarxes socials a Mitjans Digitals de la CCMA; Xavier Fisa, director de Lavinia Voice; o Emili Planas, gerent d’operacions de Mediapro.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram