La dinamització del comerç de Montmeló es fa a través de fires i promocions. Foto: Facebook (UBCM)

Després d’anys de crisi econòmica sembla que el petit comerç de Montmeló comença a recuperar-se i a agafar força. I una bona mostra n’és la continuïtat de les botigues de tota la vida que hi ha al municipi.

“És cert que l’atur ens ha afectat molt, però ara s’estan instal·lant noves empreses al municipi, cosa que pot ser molt beneficiós”, assegura a Línia Vallès el president de la Unió de Botiguers i Comerciants de Montmeló, Pere Iranzo, el qual remarca que, “tot i que les grans superfícies ens estrenyen, el petit comerç comença a tenir molta força”. La Unió de Botiguers i Comerciants de Montmeló ja compta amb 77 associats i preveu que segueixi augmentant.

Durant tot aquest any, l’Associació ha fet diferents accions per promocionar el comerç de proximitat, entre les quals destaca la Fira del Comerç, que es va portar a terme a finals de maig i que va mostrar tot el potencial comercial que té el poble. “Sens dubte la Fira del Comerç va ser un èxit i va venir el doble de gent que l’any passat”, afirma Iranzo, el qual afegeix que “molts comerciants ja ens han comunicat que l’any vinent repetiran l’experiència”.

Però a més de la Fira del Comerç, la Unió de Botiguers també està preparant altres accions per potenciar el comerç de proximitat, com una campanya de Nadal que vindrà carregada de sorpreses.

TORNA EL FIRASTOCK
Però si hi ha una manera de fer encara més visible el comerç de proximitat, és sortint al carrer, i ben aviat hi haurà una nova sortida. “El dia 4 d’octubre els ciutadans podran gaudir d’una nova edició del Firastock que, a més de les parades de les botigues, comptarà amb música, inflables i la presència de diferents bars i restaurants”, assegura Iranzo. Així doncs, el Firastock d’enguany comptarà amb una vintena de botigues principalment de roba i calçat i s’espera que s’allargui fins a la mitja tarda.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram