![Ca n’Arimon](https://liniaxarxa.cat/liniavalles-vallesoriental/wp-content/uploads/sites/59/gimnas.jpg)
Imatge d’arxiu del gimnàs de Ca n’Arimon. Foto: Ca n’Arimon
A les instal·lacions esportives municipals de Ca n’Arimon fa temps que els socis estan “moltestos amb el servei”. Així ho assegura a Línia Vallès Marco Antonio Cano, portaveu dels socis de l’equipament. I és que, segons denuncia, més enllà del malestar per la baixada de la temperatura de l’aigua per la crisi energètica també hi hauria queixes per “la neteja, el manteniment i la qualitat del servei”, lamenta Cano. Tot plegat, arran de la pandèmia i en especial del darrer canvi d’empresa gestora, que des del setembre és Forus.
Davant d’aquests problemes, Cano demana “gestió pública” i, a la vegada “que es pressioni l’empresa”. Ara bé, el regidor d’Esports, Josep Monràs, ha assegurat a aquesta publicació que “l’Ajuntament hi està a sobre” i que té constància que la situació “ha millorat notablement”. “Revisem periòdicament la temperatura i està dins dels paràmetres, i la resta de queixes són per un canvi organitzatiu que ara ja s’ha regulat”, assegura. “A més, s’estan recuperant socis des de la pandèmia i seguirem fent inversions sempre que calgui”, conclou.