Mollet és Fira va omplir la ciutat d’activitat comercial. Foto: Ajuntament

Mollet és Fira es va haver de celebrar aquest cap de setmana de forma concentrada. Segons l’Ajuntament, aquest format obligat va atraure una gran afluència de públic i activitat comercial en només dos dies. En principi, Mollet és Fira havia de dividir-se en diversos caps de setmana. Mollet és Gurmet i Mollet és Motor havien de celebrar-se els dies 18 i 19 de maig, però la pluja va provocar que es postposessin fins dissabte i diumenge passat.

Amb la unió de les fires Gurmet, Motor i Comerç i Qualitat de Vida, Mollet va bullir d’activitat comercial. Prop de 350 comerços i serveis es van implicar en la celebració de l’esdeveniment, i es van poder visitar 164 estands relacionats amb l’alimentació, el motor, el comerç i els serveis de benestar i qualitat de vida.

ELS COMERCIANTS, SATISFETS
Tant des de l’Ajuntament com des dels comerços valoren molt positivament l’èxit d’aquesta edició de Mollet és Fira. En aquest sentit, la regidora de Comerç, Mercè Pérez, afirma que “l’alta participació consolida aquest projecte, que és una mostra molt representativa del comerç i els serveis de la ciutat”. A més, segons el consistori, als comerciants els ha agradat molt l’efecte que ha tingut la concentració de l’esdeveniment comercial en un sol cap de setmana.

Per a l’Ajuntament, l’augment de visitants és una de les proves d’aquesta bona acollida. Una de les xifres que la demostraria és la quantitat de butlletes que la gent va omplir per participar en els diversos sortejos de Mollet és Fira. Es van recollir 20.000 butlletes, tant a comerços participants com durant els dos dies.

Més enllà del vessant comercial, Mollet és Fira també va oferir un ampli ventall d’activitats lúdiques, participatives i demostratives per a totes les edats i interessos. Contes i animació infantil, activitats esportives, exhibicions, tallers, xerrades, jocs i moltes altres propostes que van animar encara més un dels caps de setmana més concorreguts de l’any a la ciutat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram