Un moment de la presentació. Foto: Ajuntament

Fer pinya per dinamitzar el comerç de proximitat. Aquesta és la principal voluntat de la nova campanya que s’ha posat en marxa a l’Ametlla. L’àrea de Comerç del consistori va presentar dimecres passat una targeta de fidelització per a les botigues del poble.

La targeta serà entregada pels comerciants als seus clients. Aquests, cada cop que efectuïn una compra a l’Ametlla, hauran de presentar-la per acumular punts. Més endavant, quan aquest saldo de la targeta creixi suficientment, podran bescanviar-lo per qualsevol producte a les botigues locals.

Una iniciativa que va ser presentada davant de 20 botiguers de l’Ametlla. Tanmateix, la regidora de Comerç, Teresa Bada, encarregada d’explicar el projecte durant la presentació, va assegurar que la voluntat de l’Ajuntament és que tots els comerços del municipi, independentment que formin part o no de qualsevol de les associacions de comerciants que hi ha al poble, s’acabin adherint a aquesta iniciativa.

A més, aquesta targeta oferirà la possibilitat de gaudir de preus especials a tot Catalunya, des de centres mèdics, esplais, centres d’aventura, museus, cases rurals o benzineres, entre altres.

Amb aquesta actuació el consistori vol no només fidelitzar la clientela del comerç local, sinó també evitar que el client no hagi de fer servir tantes targetes per adquirir productes.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram