Roda de premsa de la presentació de la iniciativa. Foto: GCG

Gran Centre Granollers vol crear una marca local amb els seus productes i serveis. Per fer-ho, l’entitat ha creat un nou esdeveniment, el GRN16, una mostra de comerç i serveis a peu de carrer. L’activitat es va presentar dimarts passat en una roda de premsa la cantonada del carrer Anselm Clavé amb el de Sant Roc, on van assistir la presidenta de l’associació, Laura Sabatés; l’alcalde, Josep Mayoral, i representants del gremi d’hostaleria de la comarca.

Tot i que en un principi s’havia de celebrar aquest dissabte, el risc de pluja ha provocat que els organitzadors decideixin ajornar-lo per al pròxim dissabte 29, mantenint emplaçament i essència, però.

Amb aquest esdeveniment, Gran Centre Granollers vol implementar el que qualifiquen d’una “fórmula innovadora”, en la qual els visitants podran gaudir “d’una exposició de qualitat amb els establiments associats i entitats de referència de Granollers”, asseguren des de l’associació comercial.

Per altra banda, la campanya Jo T’estimo + ambientarà el recorregut d’una cita que aplegarà no només comerços, sinó també empreses de serveis associades a Gran Centre Granollers més representatives dels seus respectius sectors.

A més, l’acte oferirà activitats lúdiques i culturals per als visitants i tallers per als més petits de la casa.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram