Les decisions de l’empresa gestora passaran pel consistori. Foto: Ajuntament

L’Ajuntament a tret a concurs la gestió del complex esportiu de Can Lladó. Segons han explicat fonts del consistori a Línia Vallès, la decisió s’ha pres arran de l’entrada en vigor de la Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l’Administració Local (LRSAL) i després d’elaborar un estudi de viabilitat de l’equipament.

Amb la nova normativa, segons asseguren fonts municipals, es va haver de tancar l’empresa que gestionava el CEM de Can Lladó, Sant Fost Esports i Lleure, i s’ha hagut de traspassar la gestió de l’equipament a una empresa privada com a única alternativa.

L’externalització inclou tant l’explotació com la gestió del centre, a més del manteniment i la neteja, el servei de consergeria, la gestió de la neteja del camp de futbol i el pavelló esportiu annex. En el nou contracte també s’inclourà la gestió del personal.

CONCESSIÓ DURANT SIS ANYS
De tota manera, des de l’Ajuntament asseguren que totes les decisions que prengui l’empresa que acabi gestionant el complex passaran primer pel filtre del consistori. A més, no es preveu cap canvi en les tarifes fixades actualment per l’ús de l’equipament.

La concessió serà per un període de sis anys, prorrogable a deu, si l’empresa realitza alguna inversió. Les empreses sol·licitants poden presentar les seves ofertes al consistori fins al pròxim 15 de novembre -l’anunci es va publicar el passat 20 d’octubre-. El valor estimat del contracte és d’1,872.370 euros, sense IVA.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram