La Fira Gourmet, la primera de les quatre mostres del nou projecte Mollet és Fira, ha superat la prova. El certamen sectorial ha tancat amb una valoració molt positiva, tant pel que fa a l’èxit de visitants com a les compres i als menús que oferien els restaurants i bars adherits.

Segons el consistori, la fira ha assolit l’objectiu de revitalitzar el comerç local i donar-lo a conèixer. I és que una de les fites que ha aconseguit el nou projecte firal de Mollet ha estat la d’incrementar la participació d’establiments locals en una proporció superior al 80% sobre el total.

En aquest sentit, l’alcalde de Mollet, Josep Monràs, ha expressat la seva satisfacció i ha remarcat que “s’han acomplert les expectatives d’aquest nou model de fira, que buscava una major implicació del comerç local i del públic”.

Mollet és Gourmet, dedicada a l’alimentació i la restauració, ha tingut com a eixos centrals el Mercat Municipal i l’Illa de Can Mulà. Milers de persones de la ciutat i dels municipis propers han passejat, comprat i menjat a la fira atrets per les ofertes, les promocions, els tallers de cuina, els tastets i les degustacions que oferien els comerços i les parades del Mercat Municipal.

A més, una vintena de restaurants i bars repartits per tota la ciutat han participat a Mollet és Gourmet, tot repetint l’èxit aconseguit en ocasió de la Mostra de Titelles.

PROPERA FIRA

Aquest cap de setmana, Mollet viurà la segona mostra, en aquest cas dedicada als establiments relacionats amb la qualitat de vida de les persones, els seus hàbits i el seu hàbitat. La fira se celebrarà al Parc de les Pruneres i a la rambla de Balmes, on hi haurà tres espais diferenciats.

Paral·lelament, i com a complement de Mollet és Fira, uns 150 establiments de la ciutat participen a 3 promocions que tenen l’objectiu de promoure la compra a la ciutat. Es tracta de sortejos que es duran a terme durant tot el mes de juny.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram