Ascensió

Fira de l’Economia Verda i Circular. Foto: Fira de l’Ascensió

Granollers s’acomiadava ahir d’una nova edició de l’Ascensió que durant el cap de setmana ha tornat a omplir el parc firal i el centre de gent i activitats. Tot i la pluja i la inestabilitat del temps, aquesta 71 Ascensió s’ha pogut tirar endavant amb normalitat i amb la mirada posada en consolidar la Fira de l’Economia Verda i Circular.

D’una banda, la mostra comercial del firal, que per segon any consecutiu ha acollit empreses relacionades amb la sostenibilitat, ha rebut milers de visitants. No només veïns de la ciutat, sinó professionals dels sectors de l’automòbil elèctric, de les energies renovables o de la moda circular, en tractar-se de la primera fira catalana especialitzada en l’economia verda. A més, també han visitat la mostra polítics com Salvador Illa o el diputat Jaume Asens.

Mentrestant, el centre s’ha omplert de cultura popular amb actuacions dels Xics, dels Gegants i de l’Esbart, entre altres. Encara que els qui han tingut més protagonisme han estat els mercats i les mostres que s’han instal·lat a diversos espais del centre, com l’Ascensió Market. Aquest mercat d’artesania i disseny de proximitat ha estat una de les novetats d’enguany i s’ha convertit en una de les principals atraccions del cap de setmana, juntament amb la Cheese Party i el JugarxJugar de Roca Umbert.

Per tot això, des de l’Ajuntament transmeten la intenció de seguir donant continuïtat a aquest model renovat de les Fires i Festes de l’Ascensió. “Volem obrir les portes al futur, al canvi”, deia la regidora de Promoció Econòmica, Gemma Giménez, en la inauguració. A la vegada, explicava que tot plegat és fruit del compromís de l’Ajuntament amb “un entorn més verd, més just i més equitatiu”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram