CAP Mollet

CAP Can Pantiquet. Foto: ICS

“No és possible programar una cita presencial en els pròxims 30 dies”.  Aquest és el missatge que sortia, durant uns dies, a principis de setembre, en entrar a l’aplicació del CatSalut per demanar cita al metge de família a qualsevol CAP de Mollet. Un fet que no va tardar a aixecar les queixes veïnals.

Segons la Plataforma per la Sanitat Pública del Baix Vallès, aquest problema es devia al fet que “l’Institut Català de Salut no cobreix les baixes ni les vacances dels facultatius”. Una situació que també lamentava Mollet en Comú, que deia que “són moltes les queixes que s’estan escoltant els últims mesos respecte al mal funcionament de la sanitat” perquè, des de la pandèmia, “cada cop es precaritza més aquest servei”.

Ara bé, des de l’ICS de la Regió Metropolitana Nord, asseguren que “hi va haver un problema tècnic que va fer que les agendes del CAP estiguessin tancades durant unes hores i que aquest missatge aparegués de forma automatitzada”. De fet, desmenteixen que la causa hagi estat la manca de professionals per les cobertures estivals i afirmen que “aquest problema ja s’ha solucionat i aquest missatge ja no apareix”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram