La Porxada, el monument més característic de la ciutat. Foto: Ajuntament

L’Ajuntament aposta pel turisme. Així de clar ho deixa a la nova campanya que ha fet per promocionar el patrimoni, la cultura i l’oferta gastronòmica, hotelera i comercial de la ciutat. Un projecte on s’han invertit més de 55.000 euros amb l’objectiu que la gent de fora visiti més el municipi.

De fet, ‘Visit Granollers’ és la marca d’aquesta campanya que, entre altres iniciatives, inclou la creació d’un vídeo promocional. Però la gravació no ha tardat a despertar les opinions ciutadanes.

“Els granollerins no van de shopping per la Roca Village ni a circular per la recta del Circuit en bici com mostra el vídeo”, valoren des de No Ens Vendreu La Moto. Una crítica que se suma a la d’Integració Ronda Sud, que diu que “Granollers no és tan maca, en realitat està bruta, contaminada i descuidada”. Des de la Federació d’Associacions de Veïns, però, defensen la iniciativa i opinen que “tot i no ser una ciutat turística, qualsevol acció que suposi portar més ingressos i fer Granollers atractiva, és bona”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram