Les tapes estan elaborades amb productes de proximitat. Foto: AGT

Fins al 22 d’abril, una vintena de bars i restaurants de Sant Just Desvern oferiran una quarantena de propostes gastronòmiques en el marc del QuintoTapa, que arriba a la seva segona edició a la ciutat després de l’èxit de l’any passat, durant la qual es van vendre al voltant de 27.000 tapes.

El calçot del Parc Agrari, la Carxofa Prat, la patata i els productes locals i de proximitat tornaran a ser els protagonistes d’un QuintoTapa que continua amb la proposta de la tapa de Km0 –de 3,5 euros– i la tapa de la casa –de 3 euros–, totes dues acompanyades d’un quinto Alhambra i la possibilitat de gaudir de vins DO Penedès. Per altra banda, els participants podran optar a guanyar premis gràcies als tapaports que hauran d’omplir de segells dels establiments que visitin.

Aquesta activitat està organitzada per l’Associació de Gastronomia i Turisme del Baix Llobregat (AGT) i l’Ajuntament de Sant Just Desvern. Els organitzadors posen èmfasi en el fet que el QuintoTapa permet fomentar els productes de proximitat de la comarca en format de tapa, “apropant-nos a una alimentació més saludable”.

Per la seva banda, Sant Just Desvern aconsegueix així situar-se al mapa de la millor gastronomia del Baix Llobregat i atreure visitants d’altres municipis.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram