El saló de moda urbana i contemporània tanca les portes d’una edició marcada per l’èxit i la novetat

Enguany ha estat la convocatòria més completa del The Brandery: marques, passarel·les, tallers i concerts han definit aquesta sisena edició que va acabar el passat diumenge.

Com cada any, la trobada de moda ha suposat una plataforma molt interessant per les 135 marques que hi han tingut presència; a més de ser un escenari perfecte pels amants i aficionats de la moda i la música que han pogut viure en directe més de 15 desfilades de 26 marques i haver gaudit de sis concerts exclusius de primer nivell com Fangoria, Dorian o 2manydj’s.

MILLORANT

The Brandery Winter 2012 ha superat les expectatives dels seus organitzadors, podent afirmar que ja s’ha consolidat com a format de plataforma de moda oberta tant per als professionals com per al públic en general. El director del saló, Miquel Serrano, afirma que la gran acollida d’aquesta edició “demostra que en aquests temps complicats per l’economia, hem apostat pel format que respon millor les necessitats del sector de la moda, que no es només un business que mou milios d’euros sinó que suposa una de les expressions més rellevants de la cultura contemprània”.

El 26% de les marques que han exposat a The Brandery eren internacionals, la gran majoria de França, Italia o Anglaterra. Enguany s’hi han estrenat les firmes Replay, Andrés Sardà o Veneno en la Piel, entre altres.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram