Línia

Línia-Comunicació 21 ha assolit el mes de maig una audiència de 145.371 lectors metropolitans i 228.590 pàgines vistes, segons l’auditoria d’OJDinteractiva. Consolida així el rumb d’un creixement digital sostingut amb l’objectiu de superar els 200.000 usuaris únics mensuals al llarg d’aquest any 2024. Es tracta de lectors metropolitans, clarament definits, i d’una publicació local en xarxa i no nadiua digital, ja que també disposa de 20 edicions territorials en paper.

Segons el rànquing que facilita l’auditoria d’OJDinteractiva de les publicacions en català més llegides, Línia seria ja el tercer mitjà més llegit no nadiu digital a l’àrea metropolitana, després de l’Ara i El Periódico, diaris generalistes d’abast nacional.

El director editorial de Línia, Arnau Nadeu, fa una valoració positiva d’aquestes xifres: “Per a nosaltres és essencial preservar els lectors informats, exigents i metropolitans, els quals donen sentit al nostre periodisme igualment exigent i metropolità”.

Comunitats hiperlocals

Amb la voluntat de reforçar i complementar aquest rumb de creixement digital, Línia ja ha començat a desplegar un ambiciós pla de descentralització a nivell de xarxes socials per potenciar les seves comunitats hiperlocals, replicant l’èxit de la fórmula que fa anys que desenvolupa amb les seves edicions impreses.

Capçaleres històriques com Línia Vallès i Línia Nord, així com les quatre edicions que Línia té al Baix Llobregat sud, ja disposen de presència pròpia a les principals xarxes socials, i aquesta mateixa setmana s’estrenaran les de Línia Eixample, Línia Sants i Línia Les Corts. El pla contempla que, al final, cada edició territorial de Línia tindrà les seves pròpies xarxes socials.

La xarxa d’expositors més gran de l’àrea metropolitana

Paral·lelament, Línia està culminant també la implementació de 200 expositors als municipis de l’àrea metropolitana de Barcelona. És la primera vegada que s’assoleix aquesta xifra. Així doncs, es tracta de la xarxa d’expositors més completa del sector, i les excel·lents ubicacions permeten a l’editora fer un salt en la visibilitat de les seves edicions impreses.

La xarxa d’expositors Línia cobreix mercats municipals, centres cívics i biblioteques, però també indrets amb molt trànsit de vianants, com els centres comercials El Triangle, Maremagnum o el cafè Zurich de la Plaça de Catalunya. A la Rambla de Barcelona, per exemple, Línia disposa de dos expositors al mercat de la Boqueria, i també en té un als teatres Liceu i Poliorama, entre molts altres indrets.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram