L’audiència del periòdic Línia Sants no para de créixer. Segons certifica l’última onada presentada la setmana passada pel Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, Línia Sants ja ha arribat als 21.000 lectors quinzenals. Es tracta d’un increment respecte l’anterior onada, en la qual se li atorgaven 16.000 lectors per cada edició. Línia Sants es converteix d’aquesta manera en la publicació de proximitat líder a la ciutat de Barcelona al superar els 15.000 lectors de l’històric Independent de Gràcia.

Per altra banda, altres capçaleres del Grup Comunicació 21 a la ciutat de Barcelona també han aconseguit destacades xifres d’audiència. Així doncs, Línia Nou Barris certifica 18.000 lectors mensuals, Línia les Corts, 14.000, i Línia Sant Andreu, 12.000 lectors.

ALTRES XIFRES

Una altra capçalera del mateix grup, Línia Vallès, certifica un augment sostingut d’audiència i ja ha arribat als 40.000 lectors setmanals. Es tracta d’un increment sostingut de lectors atès que en els últims dos anys el rotatiu ha anat revalidant el llistó d’audiència.

El setmanari Línia Vallès és la publicació gratuïta més llegida del Vallès Oriental i, en la seva categoria, també és líder de Catalunya. En aquesta onada s’ha vist clarament la distància que manté sobre altres mitjans, com la revista Mollet a Mà, que baixa fins als 24.000 lectors setmanals, perdent 4.000 respecte a l’anterior onada; o el setmanari Contrapunt, que també perd 2.000 lectors i se situa en 19.000.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram