L’objectiu principal de la prova no és guanyar o fer un temps rècord. El més impotant és divertir-se i embrutar-se el màxim possible. La The Color Run Desigual Barcelona va aplegar aquest passat diumenge prop de 12.000 persones a la muntanya de Montjuïc.
Les característiques de la prova, nascuda fa dos anys als EUA, van permetre la participació d’un perfil de corredor diferent de l’habitual. De fet, per a un 60% dels participants va ser la primera vegada que participaven en una cursa. També va destacar una majoria femenina, amb el 60% de les inscripcions, i jove, amb una edat mitjana de 28 anys i un 88% de participants per sota dels 40.
El tret de sortida es va fer de forma esglaonada, per grups de mil persones cada cinc minuts, amb l’objectiu d’evitar aglomeracions en els punts quilomètrics i un cop arribats els corredors a l’avinguda de Maria Cristina va ser l’hora dels colors. Els milers de participants van gaudir d’una autèntica batalla de pols de diferents tonalitats al més pur estil indi, on guanyava qui més tacava al del costat.
La cursa The Color Run s’organitza a més de 200 ciutats de 30 països, entre les quals destaquen importants capitals com Londres, París o Roma.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram