CREU COBERTA

L’Eix comercial Creu Coberta escalfa motors de cara a la novena mostra de Comerç al Carrer, que celebrarà el pròxim dissabte 5 d’abril a Creu Coberta.
Aquesta és una mostra de comerç a l’aire lliure on els associats de l’eix surten al carrer a oferir els seus productes i serveis. Des de Creu Coberta expliquen a Línia Sants que calculen que seran al voltant de 200 les carpes que s’instal·laran al llarg d’aquest carrer.
Entre els actes que se celebraran durant la diada comercial destaquen la passarel·la d’animals de companyia per adoptar i una ruta d’agility per a gossos, una ruta per l’Hostafrancs del 1714, la presència de la Coronela de Barcelona i l’actuació de La fàbrica de Somnis i la Jam Session Jazz Band, entre d’altres.

La Fàbrica de Somnis de Sònia Alonso també serà present a la Mostra de Comerç del pròxim dia 5. En parlem amb la Sònia.

Quin espectacle ens preparareu aquesta vegada?

Després de tants anys col·laborant amb la Mostra, un cop més la nostra escola especialitzada i pionera en la pedagogia de la dansa infantil i juvenil mostrarà amb alumnes de ­diferents edats i nivells la formació de dansa, interpretació i comèdia musical.

Com es prenen les nenes de l’Escola aquestes activitats a l’aire lliure?

Les nostres alumnes reben una formació dedicada a la interpretació artística. La formació del centre es complementa amb actuacions que oferim als escenaris de barri, espais oberts, mostres, fires o rues, on cada any les nostres participacions tenen un gran ressò per la nostra dedicació i professionalitat. Aquest any vam rebre el Primer Premi de la Rua de Carnestoltes a Sants, entre d’altres.

Quin repertori teniu actualment a la Fàbrica de Somnis?

Després de més de 10 anys en la formació infantil i juvenil, les alumnes gaudeixen d’un aprenentatge en dansa, jazz, hip-hop, interpretació escènica, tallers musicals i ara s’incorporarà el cant per poder formar amb totalitat un alumne de comèdia musical.

Quantes nenes ballen? Perquè només noies?

El creixement ha sigut la nostra constant i això ha fet que un tinguem un gran nombre d’alumnes a l’escola. I que també alguns nois despertin el seu instint de ballarí. Cada dia més ens mostren aquest interès per ser un petit John Travolta o Patrick Swayze.

Avui en dia tenen molt èxit els musicals. Són ballables aquestes peces?

Els Musicals són i seran per sempre un èxit garantit i per això les grans empreses de teatre aposten en l’actualitat pels grans musicals. Als musicals l’intèrpret pot ballar, cantar, actuar i mostrar-se de la millor manera al públic.

Teniu diversos grups segons les edats, o totes ballen juntes?

L’escola com a mostra de pedagogia i didàctica als alumnes, sempre ha de formar grups per edats i nivells. Mai es podria agrupar alumnes de 4 anys amb alumnes de 7 anys, ja que només per psicomotricitat del cos, no es pot seguir la mateixa metodologia d’ensenyança.

Quins beneficis té per a la infància una expressió motora com la dansa?

Com a pedagoga de la dansa crec que és molt important. A La Fàbrica de Somnis de Sònia Alonso, i a l’Associació Amics de la Dansa de Sants-Montjuïc treballem tots aquests beneficis a infants tant en l’expressió motriu, coordinació, lateralitat, flexibilitat, millora de l’equilibri i reflexos. I a més millorem l’autoestima dels infants, la seva integració social i reduïm l’estrès o l’ansietat.

On us poden trobar?

Doncs us podem avançar com a primícia que La Fàbrica de Somnis de Sònia Alonso la podreu trobar a la seva nova seu, al Carrer Sagunt, 109, a mitjans de maig on s’inaugurarà aquest Centre de Formació Artística i Seguiment Pedagògic a l’Integració Social Infantil.

00

El pròxim 5 d’abril, dins de la Mostra de Comerç, ­tindrà lloc una desfilada de cotilles, els coneguts corsé francesos que tan de moda van estar fa temps. I com que tot torna, animeu-vos a emprovar-vos-en un! En parlem amb la marca Richard ­War, encarregats de la desfilada

Qui sou Richard War?

Ens agrada la moda, però no la pret-a porter, des que tenim memòria. És quelcom que duem dins, i des que ens coneixem sempre havíem volgut crear la nostra pròpia marca. La idea va sorgir a finals de 2010. Richard War va néixer de la necessitat de plasmar totes les nostres idees, deixant de banda la visió habitual de la cotilla com a llenceria ­interior, traient-la a l’exterior, i tractant-la com a peça exclusiva, delicada i elegant

I encara estan de moda?

Sí, mai ho han deixat d’estar. Les nostres creacions pretenen ser una reinterpretació de les noves tendències de la moda actual, perquè les cotilles enriqueixin i aportin valor i originalitat a l’estil personal de qui vol posar-se un dels nostres dissenys.

A quin tipus de dona us dirigiu?

A aquelles dones que estaven esperant una nova proposta i que saben reconèixer la qualitat i el disseny de cada peça. La dona que vesteix dissenys de Richard War és profundament femenina. Volem pensar que ella mateixa atorga un sentit diferent de les peces que fa servir. Volem que tingui opcions, tingui l’edat que tingui.

I l’acollida del producte?

Tal com està la situació econòmica, estem satisfets d’anar fent-nos a poc a poc un lloc a la moda. Cada vegada les nostres creacions són més conegudes i més demandades. Hi ajuda que treballem amb una confecció personalitzada i limitada de cada model.

En què us inspireu?

En les dones, les actuals i reals i les imaginàries. Totes elles creen i marquen un estil. Des de l’època victoriana fins a les rockeres. Totes tenen la seva història, i el seu espai a les nostres col·leccions.

Quins models ens prepareu pel pròxim 5 d’abril?

Farem una presentació de les diferents categories de cotilles, des de les més fashion a les més divertides i les més glamuroses. Tenim més de 100 models i seria impossible mostrar-los tots. El nostre distribuïdor a Barcelona és la botiga 4Eyes (Consell de Cent, 9) a Creu Coberta, on podreu trobar el nostre catàleg de models.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram