L’edifici Media-TIC agafa un nou impuls amb la presentació com a seu del Barcelona Growth Centre, un gran equipament de recursos i serveis per a l’impuls empresarial que ha d’esdevenir la icona del creixement econòmic, la creació d’ocupació i l’atracció de talent i inversions de la ciutat.

La presentació es va fer la setmana passada en el marc de la trobada de la Taula Barcelona Growth, una plataforma que treballa pel creixement econòmic i empresarial de la ciutat. L’acte va estar presidit per l’alcalde Xavier Trias, que va destacar que el Barcelona Growth Center no és “només un centre sinó que és una referència clara d’on volem anar, què volem fer i cap a on volem portar la nostra ciutat”.

La Taula Barcelona Growth es va posar en marxa fa més de dos anys i l’administració i els agents privats que en formen part han tirat endavant el pla d’acció dissenyat conjuntament, que integra 30 mesures per a la reactivació i el creixement econòmic de la ciutat, moltes d’elles ja en funcionament. El nou centre suposa donar un impuls a la implementació de les cinc mesures més rellevants i convertir l’espai en un punt de referència per a les empreses.

Per això, les seves vuit plantes acolliran diversos serveis com l’Oficina d’Atenció a l’Empresa (OAE), el Cibernàrium, la Fundació Mobile World Capital, una incubadora d’empreses del sector dels mòbils (Mobile Startup Barcelona), l’Agència Marca Barcelona i diferents centres de recerca i educació de la Universitat Oberta de Catalunya, entre altres.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram