Pròsper Puig

Pròsper Puig, al centre de la imatge. Foto: Twitter (@isabelpalleja)

És important apostar per la digitalització del comerç de proximitat, però també és important tenir en compte les seves característiques particulars a l’hora d’assumir aquest procés. Aquesta és, a grans trets, una de les conclusions que es pot extreure del debat Qui ha dit que la digitalització no és per al comerç local?, organitzat per Barcelona Comerç al saló BIZ Barcelona el passat 4 d’octubre.

El president de la Fundació, Pròsper Puig, va assenyalar en la seva intervenció que “sovint” els comerciants de proximitat s’han “sentit pressionats a assumir una digitalització” per a la qual no estaven “preparats”. “Digitalització sí, però d’acord amb les nostres necessitats i possibilitats”, va defensar Puig, que també va demanar “més implicació de les administracions en aquesta transformació de la petita economia”.

En l’acte també va intervenir la propietària de Video Instan, Aurora Depares, com a exemple d’una digitalització feta amb prudència que ha estat un èxit.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram