Aquest projecte millorarà la geolocalització de les botigues. Foto: Arxiu

Geolocalitzar les botigues barcelonines a la xarxa i fer-les més accessibles per a tothom. Aquest és l’objectiu del programa Comerç a la xarxa, una iniciativa impulsada per Barcelona Activa amb la col·laboració de la Fundació Barcelona Comerç. Després de la prova pilot que es va efectuar als eixos comercials del districte de Sants, ara aquest projecte arriba a Sant Martí.

L’Eix Sant Martí ja ha anunciat que en les pròximes setmanes s’adirà al projecte i avisa als botiguers que pròximament rebran la visita dels promotors de la iniciativa –degudament identificats–. Aquest és un servei totalment gratuït on cada botiguer que ho desitgi pot tenir la seva fitxa a Google My Business, una aplicació que recull informació pràctica sobre diferents establiments, com ara fotografies, ubicació o dades de contacte. 

Des del mateix eix comercial consideren que aquest projecte “és una excel·lent iniciativa” per incorporar els comerços a l’espai digital i “dinamitzar” la seva activitat.

Segons dades de Google, prop del 83% dels usuaris de mòbil estan interessats en serveis de geolocalització com el que ofereix My Business.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram