La iniciativa se centra en les xarxes socials. Foto: Arxiu

Per tal de promocionar les xarxes socials i celebrar un dels dies més dolços de l’any, l’Eix Clot ha posat en marxa una campanya virtual per celebrar el dia de Sant Valentí. L’associació comercial sortejarà 4 nits d’hotel, 4 sopars romàntics i 8 vals de compra a les seves botigues associades entre les persones que participin en alguna de les plataformes virtuals amb què compta l’eix: Facebook, Twitter i Instagram.

Per tal d’entrar en aquest sorteig –que es farà públic el pròxim dia 12 de febrer a la web de l’eix comercial–, els interessats han de ‘repiular’, a Twitter; ‘compartir’, a Facebook o pujar una foto, a Instagram, amb la informació de la iniciativa. “Aquesta és una campanya diferent de la resta”, explica a Línia Sant Martí Lola Ortiz, dinamitzadora de l’Eix Clot, que assenyala que “és una manera d’arribar a un altre tipus de públic, en aquest cas els joves, que són els que més fan servir les xarxes socials”.

Una condició sine qua non per poder participar en el sorteig és ser seguidor dels comptes de l’Eix Clot en les xarxes socials abans esmentades.

Pel que fa als participants de Twitter, hi haurà 4 premis d’un sopar romàntic a quatre restaurants associats a l’Eix Clot. Els de Facebook optaran a 8 vals de compra a diverses botigues de l’associació, mentre que els d’Instagram podran optar a 4 premis de nits d’hotel.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram