Els Dimecres Dia del Client busquen fidelitzar la clientela. Foto: Arxiu

Falta una setmana perquè l’Eix Sant Martí posi en marxa la seva campanya més important, a part de les activitats al carrer. Es tracta dels Dimecres Dia del Client, una iniciativa que busca fidelitzar la clientela i premiar-los per la confiança que dipositen al comerç de proximitat martinenc. Per altra banda, la campanya ajuda a concentrar i promoure les vendes en un dia en concret de la setmana.

La campanya arrencarà de manera oficial dimecres vinent dia 21 de març i s’allargarà fins al 28 de novembre. Enguany no hi ha prevista cap novetat en especial, tot i que des de l’associació expliquen que s’han afegit més botigues i s’han actualitzat algunes de les ofertes.

El funcionament d’aquesta campanya és simple: cada dimecres, des del pròxim fins a l’últim del novembre, les botigues adherides a la iniciativa oferiran descomptes, promocions i regals als seus clients que hi vagin a comprar i que s’identifiquin amb la targeta especial de l’Eix Sant Martí.

Aquesta targeta és gratuïta i es pot demanar a la seu de l’entitat, ubicada al carrer Huelva, 11 –entrada per Cantàbria–.

L’associació comercial ha elaborat, com cada any, una guia amb les dades dels comerços participants que difondran a través dels mateixos establiments i altres mitjans.

L’Eix Sant Martí anirà celebrant activitats relacionades amb la campanya al llarg dels pròxims mesos, les quals seran anunciades progressivament.

En total hi ha prop de 172 botigues de l’associació que estan adherides a la campanya.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram