Una captura del videoclip de ‘Miénteme’, la cançó de la jove. Foto: YouTube

És de Martorell, té vint anys acabats de fer i està triomfant en un món on la seva generació és la dominant: les xarxes socials i, molt especialment, TikTok. En aquesta aplicació, Victoria Caro Tudela té ni més ni menys que 1,6 milions de seguidors i acumula 70,9 milions de likes. A Instagram també té unes xifres sorprenents, ja que compta amb més de mig milió de seguidors i aconsegueix desenes de milers de ‘m’agrada’ a cada publicació. Però la jove martorellenca no s’ha volgut quedar al terreny de les xarxes i ha decidit perseguir altres reptes, endinsant-se en àmbits com la música –va publicar la seva primera cançó el mes de setembre– i la moda –té una marca de roba.

Per als adults que se la miren a ella i a tants altres joves amb superioritat, potser costa d’entendre com ha aconseguit xifres i reptes tan ambiciosos amb només vint anys. Com moltes noies i nois de la seva edat, va començar a fer servir Instagram i Musical.ly (l’anterior nom de TikTok) sent adolescent. De seguida va començar a guanyar seguidors i a despuntar, sobretot amb vídeos on sortia ballant, el que continua sent el seu contingut estrella.

MÚSICA I MODA: PER QUÈ NO?
A més de generar contingut diàriament per a les seves xarxes socials, Victoria Caro ha trobat temps per dedicar-se a la música. La seva primera cançó, Miénteme, es va estrenar acompanyada d’un videoclip professional que té prop de 700.000 reproduccions a YouTube. Ara, segons ha explicat ella mateixa, està preparant el vídeo d’una segona cançó. A banda, aquesta martorellenca és la creadora de la marca tèxtil ‘Victoria Caro Co’, que aposta per dessuadores, samarretes i altres peces de roba d’estil urbà i actual.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram