Cupra

Foto promocional Cupra. Foto: Seat

Seat va registrar l’any passat el segon volum de vendes més gran de la seva història, impulsada per l’èxit de les marques Cupra i Seat.

En total, la companyia va lliurar 519.200 cotxes, un 34,6% més que l’any anterior. L’empresa atribueix part d’aquest èxit a la millora de la marca en la seva transició cap a l’electrificació.

Pel que fa a la planta que l’empresa té a Martorell, la producció ha crescut un 20,9% fins a arribar als 443.000 vehicles, gràcies a una millora del subministrament.

Wayne Griffiths, CEO de Seat i Cupra, assenyala que les xifres de vendes demostren que la companyia compta amb l’estratègia “adequada” en les seves dues marques. “Estem superant les dificultats a les quals ens hem enfrontat els últims anys, com la covid i l’escassetat de subministraments”, afegeix. I, malgrat el difícil context econòmic actual, Griffiths mira el futur “amb veritable optimisme”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram