El Departament de Salut Pública d’Olesa de Montserrat ha demanat als responsables de CatSalut i del CAP del municipi que el centre recuperi l’horari i l’atenció habituals tan aviat com sigui possible.

La regidora Ada Agut els va traslladar aquesta petició i algunes queixes dels veïns aquest dimarts, durant una de les reunions periòdiques per fer el seguiment de l’evolució de la pandèmia a Olesa. A més de recuperar el servei i l’horari d’abans (el CAP va passar a tancar a les vuit del vespre el mes de març), els veïns volen que es millori l’atenció telefònica, ja que sovint costa obtenir resposta. En aquest sentit, des de Mútua Terrassa (responsable del CAP) admeten que el seu call center es col·lapsa per l’allau de trucades.

Agut també va explicar que alguns usuaris denuncien que no han rebut atenció en acudir al centre quinze minuts abans de l’hora de tancament, aspecte que el director del CAP, Carles Martí, es va comprometre a solucionar. De fet, els responsables del centre comparteixen la voluntat del consistori de recuperar el funcionament normal, tot i que recorden a la ciutadania que la situació continua sent excepcional perquè la pandèmia no ha acabat.