campanya com a casa

Acció de la campanya ‘Com a casa’. Foto: Ajuntament de Sant Esteve

L’Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires vol reforçar els valors positius envers el poble mitjançant diferents activitats en el marc de la campanya Com a casa. L’objectiu és fomentar el sentiment de pertinença i divulgar-lo.

Roser Brosed, regidora de Civisme, explica que les accions neixen amb el propòsit de fer Sant Esteve més propera als seus ciutadans. Brosed declara que “estimem allò que coneixem” i per això part de la campanya està destinada a fer arribar a la població dades curioses, desconegudes i noves del poble.

Algunes de les activitats de Com a casa són la creació d’un photocall amb finestres particulars de Sant Esteve o el muntatge d’un escenari itinerant on poder parlar amb els veïns, establir un vincle proper i recollir propostes, entre altres accions.

A més, també hi ha la finalitat que els seus habitants tinguin cura de Sant Esteve: “Tot el que no faries a casa teva, no ho facis al poble, d’aquí ve el nom de la campanya Com a casa”, exposa la regidora. Així i tot, Brosed defensa que no pateixen més incivisme que altres municipis, però que sempre està bé reforçar la idea que l’espai públic és de tothom.

Amb tot, en els últims mesos Sant Esteve ha rebut un nombre elevat de veïns nouvinguts i Com a casa vol ser l’excusa per fer-los sentir part del poble. A la vegada, servirà per fer conèixer algunes de les millores que s’han dut a terme per part del consistori.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram