usuari fent servir un ordinador

Un usuari fent servir un ordinador. Foto: Unsplash

L’Ajuntament de Collbató ja està habilitat per emetre certificats de signatura electrònica per dur a terme tràmits en línia. La identificació digital, l’idCAT, permet a la ciutadania realitzar gestions telemàtiques amb l’administració pública, entre altres.

L’idCAT garanteix la identitat de les persones físiques a Internet, assegura la integritat i confidencialitat de les dades que s’envien i permet signar correus, documents electrònics i formularis web. La identificació es basa en un certificat digital reconegut que s’emmagatzema a l’ordinador del ciutadà. Per això, però, cal que prèviament l’usuari es dirigeixi a l’Ajuntament de Collbató amb el DNI, per fer la comprovació necessària i rebre la contrasenya d’accés.

Per tramitar el certificat d’identificació digital és recomanable demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà trucant al 937.770.100.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram