Gavà seguirà apostant per la Fira d’Espàrrecs. Foto: Ajuntament

L’Ajuntament de Gavà, conjuntament amb els establiments comercials de la ciutat, han començat a dissenyar el Pla de dinamització local per al 2015, que té l’objectiu d’impulsar el petit comerç gavanenc.

El passat dimarts 13 de gener el consistori va organitzar una sessió –la segona que s’ha fet fins ara– on representants municipals es van reunir amb els comerciants de la ciutat per concretar el pla de dinamització d’enguany.

Segons explica l’alcaldessa de Gavà, Raquel Sánchez, que va presidir la trobada amb els comerciants, el Pla “s’anirà enriquint i concretant en la mesura que es vagi avançant en el projecte”. De moment, s’han posat sobre la taula algunes propostes, com millorar l’oferta formativa als botiguers amb tallers especialitzats sobre diverses temàtiques com, per exemple, incorporar un curs de comerç on-line o de com dissenyar una pàgina web.

També s’ha proposat fer sortides per analitzar quines estratègies comercials s’utilitzen en altres indrets –el conegut com benchmarking–. Durant les sessions, ja s’ha acordat que el primer viatge es farà a Londres, sota el nom de London Retail Tour. També s’ha arribat a l’acord de mantenir l’aposta per la Fira d’Espàrrecs i pel Mercat de Sant Nicasi, entre altres mesures. Per altra banda s’ha acordat celebrar per primera vegada la Primavera Weekend, el 21 i 22 de març, i s’ha plantejat fer la Ruta dolça, ruta salada a la tardor, per impulsar els locals del sector de la restauració i l’hostaleria. També s’ha posat sobre la taula la necessitat de reforçar la difusió del Distintiu Comerç de Qualitat, que ara tenen només 38 comerços.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram