Punts TIC-L'Hospitalet

Un dels punts TIC de la ciutat, on s’ofereix atenció relacionada amb gestions digitals. Foto: Ajuntament

Els cinc punts TIC de suport i acompanyament digital que l’Ajuntament té a disposició de la ciutadania han registrat més de 8.000 atencions relacionades amb gestions digitals i informàtiques de veïns i veïnes de la ciutat durant els primers sis mesos d’aquest any, segons informen fonts municipals.

Per barris, més de la meitat de les atencions realitzades entre gener i juny, 4.655, s’han registrat al punt TIC Ana Díaz Rico dels Blocs Florida, que es troba ja totalment consolidat i on durant tot l’any 2023 es van fer 8.481 gestions.

Reduir la bretxa digital

Les consultes més demandades per la ciutadania són l’ajut en gestions digitals i informàtiques, com la preinscripció escolar, amb 1.092 atencions realitzades, seguides de l’accés als ajuts al lloguer, les gestions relacionades amb l’atenció sanitària o la tramitació de l’ingrés mínim vital, entre altres.

Els punts TIC donen un servei gratuït de suport digital a la ciutadania. Tenen com a objectius contribuir a la reducció de la bretxa digital de la ciutadania i formar ocupacionalment joves en risc d’exclusió social.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram