Els treballadors volen canvis després de l’estiu. Foto: Twitter (@ss_lhreivindica)

La plantilla de l’àrea de Serveis Socials de l’Ajuntament va mantenir una reunió amb la direcció a principis de maig. Des del febrer que demanaven aquesta trobada, que va durar unes tres hores, i que va servir perquè els caps reconeguessin la situació que denuncien les treballadores. Però tot i dir que són “conscients de les dificultats”, la plantilla lamenta que no van aportar solucions concretes. A més, argumenten que “les petites mesures que s’estan fent no serveixen” i afegeixen que tot continua “en la mateixa situació, no ha canviat res”.

Per això han decidit elevar el to i posar un termini perquè el govern de Núria Marín apliqui immediatament una sèrie de mesures que han de millorar la situació d’una de les àrees que està suportant més pressió per parar el cop de la crisi social i econòmica que ha desencadenat la pandèmia.

QUATRE MESOS
L’assemblea de treballadors publicarà una carta on donarà un termini de quatre mesos perquè el govern de Marín atengui les reclamacions del manifest que van publicar a finals de març, amb elements com una direcció que tingui “coneixements tècnics en matèria de Serveis Socials” o que s’ofereixi una “cobertura digna de les necessitats bàsiques”.

Perquè aquest moviment no només treballa per millorar la situació laboral dels treballadors d’aquesta àrea, sinó que també vol oferir una atenció més adequada a les persones que ho necessiten.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram