L’Ajuntament ha anunciat que crea un comitè de coordinació i avaluació que s’encarregarà de fer el seguiment dels diferents serveis municipals mentre duri la crisi sanitària pel Covid-19. Presidit per Fran Belver, regidor de Planificació, Projectes Estratègics i Hisenda, es dedicarà a controlar que es compleixin les mesures acordades pel govern de la Generalitat i per l’Estat. Al comitè s’hi podran afegir tècnics municipals que faran assessoraran el govern municipal a l’hora de prendre decisions.

A més de les mesures anunciades per la Generalitat, l’Ajuntament també ha activat el Pla bàsic d’emergència municipal en fase d’alerta i s’ha ordenat el nomenament dels membres que han de formar el Comitè Municipal d’Emergències.

APARCAMENT LLIURE
A banda de l’activació d’aquests comitès, l’Ajuntament ha anunciat que l’aparcament a la ciutat no serà de pagament mentre duri la crisi, deixant sense efecte les zones AIRE, les zones blaves i les zones verdes. També s’ha limitat l’accés als parcs i jardins, on només es podrà anar a passejar els gossos en els espais destinats a això. Pel que fa als casaments civils, es limita l’aforament a 45 persones en les celebracions que es facin al Saló de Plens i a 18 als compromisos que es facin al Palauet de Can Buxeres i sempre mantenint la distància mínima d’un metre entre els assistents.

A més, se suspenen totes les revetlles, desfilades i festes populars. Aquesta prohibició se suma a les cancel·lacions que ja es van anunciar, la setmana passada, de les activitats culturals que s’havien de fer a l’Auditori Barradas, al Teatre Joventut i als museus i centres culturals de la ciutat. La setmana passada també es van tancar tots els casals d’avis, els centres cívics, les biblioteques, els centres esportius i la resta d’equipaments municipals

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram