Santi Torres

Santi Torres defensa que “cal utilitzar el transport públic per evitar la contaminació i frenar el canvi climàtic”. Foto: Joanna Chichelnitzky

Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) vol passar pàgina de la dura etapa de pandèmia i “normalitzar el missatge”. Així ho ha explicat Santi Torres, director de Comunicació i Relacions Institucionals de TMB, en una entrevista conjunta a Comunicació 21 i Exterior. “Barcelona disposa d’una oferta de transport públic com mai hi havia hagut fins ara a la ciutat i a l’àrea metropolitana”, assegura Torres, que lamenta que TMB “té molt més reconeixement a l’estranger que no pas a casa”.

El director de Comunicació de l’empresa de transports metropolitans avança que “les pròximes campanyes de TMB no faran referència a la pandèmia”, sinó que remarcaran el missatge que “cal utilitzar el transport públic per evitar la contaminació i frenar el canvi climàtic”. “El transport públic és un espai segur”, insisteix Torres, que argumenta que “no s’ha pogut demostrar que s’hi hagin detectat brots ni contagis”.

En aquest sentit, Torres posa èmfasi “en els nivells de ventilació que hi ha al metro” i argumenta que “en la gran majoria dels casos les aglomeracions són provocades per un incident, que acostuma a ser puntual”. “Quan passa, quan un comboi s’atura, els següents van molt carregats de gent, i molt més si això es produeix en hora punta”, defensa.

Per tot plegat, el director de Comunicació de TMB celebra que “la ciutadania és conscient” que l’empresa ha fet “molts esforços per garantir el transport públic segur en una situació tan adversa” i que s’ha demostrat més que mai que és “un servei essencial”.

Santi Torres: “Avui el dircom ha de tenir un lloc preferent en els espais de decisió d’una companyia”

Santi Torres: “TMB té molt més reconeixement a l’estranger que no pas a casa”
WhatsAppEmailXFacebookTelegram