Pastisseria Sant Llehí

Representants de la pastisseria amb el premi. Foto: Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor

La Pastisseria Sant Llehí, amb botiga a Cardedeu i a Sant Antoni de Vilamajor, ha guanyat el premi Millor Pastís de Formatge Català. És la segona vegada consecutiva que se l’enduu, en el marc de la Fira Lactium que es fa cada any a Vic.

El pastís està creat pel pastisser Àlex Lera i està fet amb cinc varietats de formatge artesà català: el Tou dels Til·lers de la formatgeria Tros de Sort, Crema àcida de cabra de la formatgeria Baume, Formatge Puigpedrós de la formatgeria Molí de Ger, Roig de les Escaules i Blau del Mas de la formatgeria Artesans dels Avalls. El jutjat ha valorat positivament com s’equilibren tots els ingredients, l’aspecte del pastís i, a la vegada, la seva cremositat.

Premis i felicitacions

En guanyar el concurs, la pastisseria s’ha emportat un xec de 1.000 euros, un diploma acreditatiu i el passe per a la participació al Lactium 2026. Des de l’Ajuntament de Sant Antoni de Vilamajor han felicitat l’establiment per “portar el nom del poble arreu”, com també han fet des del consistori cardedeuenc.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram