Canaletes Lliga

Es preveuen afectacions a la mobilitat fins a les 21h i es recomana fer ús del transport públic soterrat. Foto: Cillian Shields / ACN

El FC Barcelona celebrarà aquest divendres a partir de les 18.00 hores el títol de lliga amb una rua pels carrers de Barcelona. Sortirà del Camp Nou i passarà pels carrers Arístides Maillol, Travessera de les Corts, Numància, Berlín, París, Balmes, Pelai, Plaça Catalunya, Fontanella, Plaça Urquinaona, Trafalgar, Passeig Sant Joan i finalitzarà a l’Arc de Triomf. En total, 6,8 kilòmetres i unes tres hores de durada.

El transport públic es reforçarà amb més personal a les estacions del recorregut per adoptar mesures de control d’accés i de regulació de fluxos. L’Ajuntament recomana optar pel transport públic soterrat. A més, des de primera hora de divendres està prohibit estacionar vehicles a la calçada del carrer Fontanella.

La Guàrdia Urbana acompanyarà la comitiva per facilitar-ne la mobilitat, i juntament amb els Mossos d’Esquadra, també garantirà la seguretat.

Canaletes, a vessar

Centenars de persones han omplert la font de Canaletes a la Rambla de Barcelona aquesta nit de dijous per celebrar el títol de lliga del Futbol Club Barcelona, exhibint samarretes i banderes blaugranes i entonant càntics de celebració i consignes a favor del Barça.

Els culers han aconseguit el trofeu després de guanyar el Reial Club Deportiu Espanyol per 0 a 2 en un partit que ha estat marcat per l’atropellament massiu que s’ha produït a prop del camp cap a les nou de la nit, just quan començava el joc. Els Mossos d’Esquadra han detingut la conductora responsable de l’atropellament i consideren el fet un accident fortuït.

Atropellament múltiple a fora del camp de l’Espanyol: 16 ferits, cap de gravetat
WhatsAppEmailXFacebookTelegram