Granollers ha aixecat, aquest dissabte, el teló d’una nova temporada escènica i musical oberta a tota la comarca.

Des de fa dos anys, la Gala d’escena grAn s’ha convertit en un esdeveniment compartit i celebrat àmpliament que ens marca l’inici del curs cultural i que gràcies a la col·laboració de VOTV, arriba a molta gent de la nostra comarca.

Enguany, donem la benvinguda a un nou espai, el Teatre Auditori can Palots de Canovelles i a un renovat Teatre de Llevant.

Amb aquests nous projectes, escena grAn pren un nou impuls després de tres temporades convertint-se en una cartellera escènica referent, per descomptat a la comarca, però també, a tot el país.

El Teatre Auditori can Palots i el nou Llevant Teatre amplien el mapa d’espai escènics i musicals d’escena grAn i amb ell, el ventall d’espectacles i apostes per a la creació en formats i estils ben diferents per configurar una programació excepcional en una comarca com la nostra.

Escena grAn és una suma: una suma d’iniciativa pública i privada, una suma d’equipaments diversos, una suma de projectes compromesos amb el públic, una suma que ens permet tenir una mirada plural i alhora d’equip en pro d’un projecte comú amb un únic relat artístic compartit que pren un compromís amb el seu territori i on els espais se situen en segon pla.

Aquesta és la nostra aposta i segurament un tret diferencial amb d’altres programacions referents del país.

Catalunya té una important capacitat de producció, ho sabem. Però encara no hem sabut desplegar prou bé la capacitat d’articular una xarxa d’equipaments escènics que permetin evidenciar una forta musculatura capaç de connectar el potencial creatiu amb la capacitat i hàbit de consum cultural de la nostra societat. Els pols territorials, com el nostre, són peces claus per aquest exercici massa sovint amb un focus d’atenció centrat, exclusivament, a Barcelona.

La capacitat d’unir esforços territorialment garanteix els principis de cooperació i col·laboració que representa el treball en xarxa, però sobretot tenen l’oportunitat de crear noves marques culturals de referència per a tot un país.

Marques que han de potenciar amb el protagonisme de la societat, de les arts, dels artistes i de la cultura en general la seva centralitat per a la nova construcció social del futur.

“Benvinguts a casa” és el lema de la campanya i la imatge d’aquesta temporada que vol convidar a gaudir de la nostra cartellera escènica, sentir-se com a casa, gaudir de les produccions locals i comarcals, donar la benvinguda a tothom que vulgui venir a visitar-nos i donar a conèixer una cartellera d’espectacles d’excel·lent qualitat, varietat i forta personalitat.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram