El director va dir que no hi tornaria “mai més”. Foto: Pere Francesch / ACN

El conegut director català de teatre Joan Lluís Bozzo va provocar un incendi a les xarxes socials la setmana passada amb una piulada a Twitter: “Al restaurant Can Camp a l’Ametlla del Vallès els cambrers ens demanen que parlem en espanyol. Mai més”. Aquesta valoració va servir de combustible per despertar un intens debat entre els defensors de Bozzo, que van arribar a promoure el boicot a l’establiment, i els crítics amb l’actitud del director, que el van titllar de “supremacista”.

El restaurant va tardar poques hores a respondre Bozzo: “Benvolgut, aquesta setmana tenim nou personal a prova, perquè malgrat els anuncis costa trobar-ne. Si ha estat així, ho lamentem. Justament les queixes que havíem rebut fins ara (veure crítiques a Google, Facebook o Tripadvisor) és que només tenim la carta en català”, contestaven des del local.

La resposta encara va despertar més discussió, fins al punt que l’endemà el mateix local va explicar la situació: “Avui, com cada dia, hem tornat a aixecar la persiana. Tristos. Molt tristos. I molts clients de sempre al·lucinaven amb tot això que ha passat”, afirmaven. El resum des de Can Camp és que “en una setmana som acusats per uns i per altres” però que estan “orgullosos de ser a l’Ametlla i de l’afecte dels clients”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram