
Els germans Serrasolsas (Ginestà) seran un dels plats forts musicals d’enguany. Foto: Aleix Freixas / ACN
L’arribada de l’estiu és pràcticament imminent i l’Ajuntament de Ripollet vol donar-li la benvinguda de la millor manera possible. Per això, s’ha avançat a presentar el programa d’aquesta Festa Major, que se celebrarà el 29, 30 i 31 d’agost i l’1 de setembre. Els plats forts musicals d’enguany seran Nena Daconte, OBK, la Fúmiga i Ginestà, a més de la 32a edició del Ripollet Rock Festival.
La programació presentada compta amb prop d’un centenar d’activitats dirigides a tots els públics, entre les quals destaquen les organitzades pel teixit associatiu local. Entre altres, no hi faltaran la cercavila de gegants, les activitats de foc de Bruixes i Diables, la cercavila de Trabucaires, la ballada de bastons, la baixada de carretons i la ballada de sardanes. Mentrestant, el pregó d’aquest 2025 anirà a càrrec del director de cine ripolletenc i guanyador d’un Goya, Iván Zahínos.
Com a novetat, enguany s’incorpora un sistema de polseres identificatives que permetrà a les persones amb necessitats especials accedir preferentment a les atraccions de la fira si hi ha cua. A més, també es repartirà entre la ciutadania un mocador de la festa, amb el color i la nova imatge corporativa de l’Ajuntament.