Una campanya de Cerdanyola Comerç i Serveis per dinamitzar i fidelitzar el comerç local. Foto: Cerdanyola Comerç i Serveis

Cerdanyola Comerç i Serveis i més de 90 entitats comercials de Catalunya han reclamat a la Generalitat que revisi l’enviament d’una campanya promocional d’Amazon a les escoles.

A través d’aquesta campanya, i sota el lema Un clic para el cole, es proposava a les famílies la possibilitat de fer les seves compres habituals a la plataforma mentre ajudaven l’escola triada a acumular un crèdit virtual que després el centre podria utilitzar.

Des del sector representat per les entitats signants de la reclamació es vol mostrar el malestar i la inquietud per aquesta iniciativa difosa a través de les escoles públiques convidant a comprar a una plataforma “que es basa en un model i valors radicalment oposats” als que fomenten des del comerç de proximitat.

“És evident que forma part de la llibertat individual de cadascú fer les compres on consideri oportú. Ara bé, no creiem que des de centres que es financen a través dels impostos dels contribuents, entre ells els comerciants del territori, sigui encertat promoure aquest tipus d’accions”, destaquen aquestes entitats.

Les entitats argumenten que “caldria ensenyar la importància i implicació del comerç en els pobles i ciutats com a element de cohesió social, així com el valor dels productes de proximitat”.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram