L’estudi es va presentar a principis de maig. Foto: Ajuntament

Analitzar els punts forts i les mancances del comerç de Cerdanyola. Aquest és l’objectiu de l’estudi que van presentar a principis de maig la regidora de Promoció Econòmica, Contxi Haro, i el diputat de Comerç de la Diputació de Barcelona, Isaac Albert.

L’empresa encarregada de desenvolupar l’estudi va destacar que, a trets generals, la ciutat es presenta com un territori “fragmentat, dispers i amb una realitat de barris una mica confús”. A banda d’aquesta conclusió, s’extreuen altres dades més concretes com els punts forts del comerç del municipi. En aquest apartat destaquen l’efectivitat de la connexió amb l’entorn, el fort sentiment de pertinença de les associacions de comerciants o la dedicació de proximitat de cara al client.

Pel que fa a l’oferta, es registren bons resultats a nivell d’establiments alimentaris, en la relació qualitat-preu dels productes i en la sensació de proximitat que s’aconsegueix transmetre als clients.

PUNTS FEBLES
Sobre els punts febles, l’estudi remarca la manca d’una estratègia territorial, la necessitat d’una senyalització adequada per identificar les zones comercials i la millora de les infraestructures respecte al manteniment de les instal·lacions.

En aquest sentit, les persones que van portar a terme l’estudi proposen seguir diverses línies de treball. En concret, s’epecifica que cal reforçar l’estratègia territorial comercial i intervenir més en l’espai urbà i en la seva conservació.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram