La campanya s’ha presentat aquest gener. Foto: Ajuntament

L’Ajuntament s’ha proposat fer del municipi un destí turístic de referència a nivell comarcal, sota la marca de Comerç Cerdanyola, donant a conèixer els elements més destacats de la ciutat. L’alcalde, Carles Escolà, afirma que “són molts els actius” que fan de Cerdanyola “una ciutat susceptible de convertir-se en un destí de privilegi per a visitants de poblacions properes”. És per això que assegura que les fortaleses de la ciutat han de revertir “en un benefici directe per als veïns, per a les entitats i per als comerços, negocis i empreses”.

Dins la mateixa iniciativa, engegada el passat mes de desembre, però presentada oficialment aquest gener, el consistori també vol dinamitzar i potenciar el comerç local, els mercats i el sector de la restauració amb el lema Jo compro a Cerdanyola, i tu?. De fet, la regidora de Promoció Econòmica, Contxi Haro, defensa que “els comerços, mercats i restaurants són pal de paller per al desenvolupament econòmic i social de Cerdanyola”. També diu que amb tot plegat cerquen un impacte àmpliament positiu per a la ciutat: “Amb la nova marca pretenem enfortir i unificar els principals actius de tot aquest teixit i donar a conèixer arreu de la vila i de la comarca els beneficis i el valor afegit de consumir i adquirir productes a la nostra ciutat”.

En definitiva, la campanya Comerç Cerdanyola beneficiarà el comerç i el turisme de proximitat.

WhatsAppEmailXFacebookTelegram