Olivé va destacar la importància del Nadal per al sector. Foto: Ajuntament

L’Associació Cerdanyola Comerç i Serveis ha iniciat recentment la campanya de Nadal, omplint la vila d’activitat comercial i tradició durant tota la festivitat nadalenca fins al dia 5 de gener. Un dels primers plats forts ha estat la Fira de Nadal, que es va desplegar al carrer de Sant Martí entre els dies 5 i 8 de desembre. La pròxima parada serà el dia 14, quan les botigues sortiran al carrer en la jornada Fem comerç, fem Nadal. La mateixa jornada servirà per acollir a l’Ateneu la Fira d’Art de Nadal, amb la participació d’artistes, creadors i artesans de la ciutat.

Música, comerç típic i el tradicional Trenet estan sent alguns dels elements indispensables que com cada any fan d’aquestes dates una època especial. I és que des de l’entitat de comerciants, s’ha resumit tota la campanya en un lema: “una ciutat sense establiments és com un cel sense estrelles”. Precisament els astres són un dels motius recurrents durant la iniciativa d’enguany. Un altre dels fils conductors d’aquesta il·lusió nadalenca és el passaport a Disneyland París, que es pot aconseguir omplint una butlleta amb 10 segells dels comerços associats i fent les activitats organitzades.

El president de Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavi Olivé, va destacar durant la presentació de la campanya, que per als comerciants el Nadal “és la campanya més forta de l’any” i com a associació intenten innovar cada any. L’alcalde, Carlos Cordón; la regidora de Promoció Econòmica, Carme Arché; i la de Cultura, Pepi Rivera, el van acompanyar a l’acte.