Els empresaris aposten pel networking per créixer. Foto: Consell Comarcal

Diversos professionals del sector del turisme del Baix Llobregat van posar de manifest el potencial turístic de la comarca, durant la Trobada Empresarial que cada any organitza el Consorci de Turisme del Baix Llobregat.

A l’acte es van presentar els projectes estratègics portats a terme pel Consorci de Turisme, així com les accions de gran impacte englobades a la marca A un salt de Barcelona, que té com a objectiu posicionar la destinació del Baix Llobregat. En la jornada també es va fer formació i networking, a partir d’un recull de peticions i aportacions que van fer els empresaris en la darrera trobada. Segons l’organització, l’empresariat valora especialment els esdeveniments on es valora la interrelació entre professionals, per tal d’aconseguir contactes de valor per generar idees i negocis, incrementant la xarxa de contactes, establint sinergies i connectant amb bones pràctiques empresarials.

31 NOUS PUNTS D’INFORMACIÓ
El Consorci de Turisme ha acreditat un total de 31 empreses com a Punts d’Informació Turística del Baix Llobregat.

Aquesta credencial culmina un pla formatiu per oferir la millor atenció al visitant i disposar d’informació de tota l’oferta turística de la comarca. Si bé no poden donar un servei tan complet com les oficines de turisme, sí que exerceixen una funció informadora en cobrir aquells horaris i territoris que no ho fan les oficines. L’objectiu és ampliar la xarxa d’oficines de turisme amb altres espais on es doni informació turística.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram