La campanya vol reivindicar el valor del comerç de proximitat. Foto: Arxiu

La campanya Tres Sants, impulsada pels ajuntaments de Sant Just Desvern, Sant Joan Despí i Sant Feliu, s’ha traslladat a Instagram. Allà, des d’un compte conjunt que porta el mateix nom, els tres consistoris fan difusió de les botigues, bars i restaurants locals dels tres municipis. L’objectiu és reivindicar el vincle amb la clientela de cada establiment, l’atenció personalitzada que poden oferir gràcies a aquest vincle i la cohesió que el comerç local crea al municipi on s’estableix. D’aquesta manera es vol reivindicar la proximitat i els punts forts que ofereixen aquest tipus de negocis.

A Sant Just, més d’una setantena d’establiments ja s’han apuntat a la campanya, que consisteix a penjar una foto del comerç que es vol publicitar. A la descripció, es parla de què s’ofereix en aquell establiment, l’horari que fan i altres curiositats. Des de l’Ajuntament santjustenc expliquen que la campanya continua oberta. De fet, es van penjant fotos habitualment i només cal posar-se en contacte amb l’àrea de Promoció Econòmica del consistori.

ENTRAR AL MÓN DIGITAL
Un altre dels projectes que té entre mans el departament de l’Ajuntament de Sant Just és crear una plataforma de venda digital per a tots els comerciants locals. La idea és poder entrar en aquest món, fins ara molt limitat a les grans marques i a les multinacionals, per poder obrir noves vies per arribar als clients i oferir més serveis, tal com va explicar el tècnic de Promoció Econòmica, Pere Ruiz, a Ràdio Desvern.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram