El petit comerç vol treure rèdits del turisme. Foto: Consell Comarcal

Aprofitar les oportunitats. El Consorci de Turisme del Baix Llobregat va mantenir una reunió el passat 30 de març amb representants d’associacions de comerciants de la comarca i la delegació de PIMEComerç al territori per tal de posar en comú campanyes de promoció turística del consorci, així com també establir col·laboracions que puguin beneficiar als dos sectors.

El president del Consell Comarcal i del Consorci de Turisme, Josep Perpinyà, va voler agrair aquesta aposta per treballar plegats, tot entenent “la transversalitat del sector turístic”. D’aquesta manera, Perpinyà va recordar que les cam panyes i accions d’atracció de visitants i turistes que posa en marxa el consorci “poden impactar directament en el comerç del Baix Llobregat”.

Per la seva banda, la consellera de Turisme de la comarca, Mireia Monfort, va poder explicar la importància del sector turístic a la comarca i els eixos d’actuació del consorci, a més de les diferents campanyes que s’estan implementant amb l’objectiu de fer créixer els turistes.

Tant els representants de les associacions com els de PIMEComerç –Antonio Boza–, i el secretari institucional de l’entitat a nivell català –Entic Calvo–, van valorar molt positivament la iniciativa i les possibilitats de col·laboració que s’han obert entre els comerciants baixllobregatins i els agents turístics de la comarca.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram