Barcelona Turisme vol atreure teletreballadors internacionals. Foto: Arxiu

Turisme de Barcelona ha posat en marxa la campanya ‘Workation’, que té com a objectiu posicionar la ciutat com un lloc des d’on treballar a distància. El projecte va dirigit a ‘nòmades digitals’ i a teletreballadors i vol ser un actiu més per a la reactivació de l’economia de la ciutat després de la pandèmia.

Entre els objectius de la campanya, que té com a lema ‘Move your desk. Change your life’ (‘Mou la teva taula. Canvia la teva vida’), hi ha la de fer incrementar l’ocupació dels hotels i els apartaments turístics i ajudar el comerç i la restauració. La promoció d’aquesta iniciativa es farà en mercats estratègics com ara països europeus com poden ser França, Regne Unit, Bèlgica, Dinamarca o Noruega.

D’altra banda, Turisme de Barcelona s’ha marcat com a objectiu aconseguir un 50% dels visitants del 2019 a l’estiu d’aquest any. La directora general del consorci, Marian Muro, ha assegurat que la posada en marxa del passaport sanitari “pot ajudar molt” a establir la lliure circulació a Europa i evitar les quarantenes. A banda, Muro ha assegurat que el mercat rus està “preparat per sortir” i des de Turisme de Barcelona ja s’han detectat reserves de turistes nord-americans per a finals d’any. En canvi, el que anirà més a poc a poc és el retorn del turisme provinent del sud-est asiàtic.