Premi Agbar

El premi es va entregar dilluns. Foto: Agbar

El programa ‘Amb tu’ que impulsa Agbar, que té com a objectiu garantir que tots els clients puguin accedir als serveis de la companyia i garantir una bona atenció a les persones vulnerables, ha rebut el Premi DEC a la Millor Estratègia en Experiència de Client.

El premi destaca “la inclusió de les persones en situació de vulnerabilitat” d’Agbar i va ser recollit dilluns per María Monzó, directora de Clients d’Agbar. “Posar el client al centre és un dels valors d’Agbar. Volem acompanyar el client, amb proximitat, anticipant les seves necessitats, aprofitant totes les tecnologies disponibles, però sense deixar ningú enrere, assegurant que tenim en compte totes les possibles situacions de vulnerabilitat”, va afirmar Monzó.

Així doncs, en el marc del programa ‘Amb tu’, Agbar aposta per desplegar nous idiomes en l’atenció al client per trencar barreres idiomàtiques; implementar el servei d’atenció amb llengua de signes o, entre altres, fer servir el WhatsApp perquè les persones sordes pugui rebre millor atenció.