Campanya 25 AMIC

Foto: Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació

L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació posa en marxa la campanya Mitjans de proximitat, periodisme d’alta fidelitat amb motiu del seu 25è aniversari. La campanya arrenca aquest dimecres a TV3, RAC1, Catalunya Ràdio i als 500 mitjans associats.

El president de l’AMIC, Ramon Grau, explica que l’eslògan defineix la missió i la voluntat que l’Associació sempre ha defensat. “Perquè des de sempre som fidels als mitjans de proximitat professionals i de qualitat, propers a la gent i compromesos amb el bon periodisme. Això és el que ens ha portat a fer 25 anys comptant amb la confiança de 500 mitjans i amb la fidelitat dels lectors; els coneixem bé i treballem per oferir-los la informació més rigorosa de la seva comunitat. Alta fidelitat, perquè estimem la premsa, perquè estimem la gent”, apunta Grau.

La imatge de la campanya ha estat dissenyada per l’agència de publicitat Pixel, i compta amb les veus de l’actor Jordi Boixaderas i l’actriu Sílvia Bel. L’anunci se centra en la fidelitat, la proximitat i el compromís amb el bon periodisme, que és “el que representen els mitjans de proximitat locals i comarcals per a la seva comunitat de lectors”, defensa l’entitat.

Amb motiu de l’aniversari, el 8 de juliol l’AMIC presentarà la revista dels 25 anys, la qual ofereix una mirada de com es troba el sector avui dia, així com els reptes de futur i les tendències, i les experiències dels editors i editores que conformen els mitjans de l’entitat. Serà a Sant Cugat del Vallès, en el marc de la seva assemblea anual.

L’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació compta amb més de 500 publicacions impreses i digitals, que conjuntament arriben a un tiratge d’1.400.000 exemplars en premsa en paper i superen els 15.000.000 usuaris únics mensuals.

Els mitjans associats representen “un model singular amb una gran capil·laritat, una riquesa que el país ha de preservar. Si hi ha un col·lectiu de mitjans que des de sempre han contribuït a arrelar i a construir identitat, que han defensat la llengua i han esdevingut una eina de participació i pluralitat que enforteixen la democràcia i que són un filtre contra les falses notícies, són, en bona part, els mitjans de l’AMIC”, assenyala Ramon Grau.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram