Gastronomia Barcelona

La campanya s’ha presentat a la Fundació Miró. Foto: Turisme de Barcelona

Turisme de Barcelona ha posat en marxa la campanya ‘La revolució gastronòmica continua a Barcelona’ amb l’objectiu de promocionar la ciutat com a “destinació de referència en excel·lència gastronòmica”. Des de l’ens destaquen que la gastronomia barcelonina reuneix “innovació, talent i creativitat”.

Aquesta nova campanya està basada en una generació de cuiners que han fet dels seus restaurants projectes de referència nacional i internacional, seguint el rastre de primeres espases mundials com Ferran Adrià, Carme Ruscalleda o els germans Roca.

En paral·lel, des de Turisme de Barcelona també remarquen que més del 80% dels turistes d’arreu de l’Estat que han passat per Barcelona en els darrers dos anys “ho han fet per viure una experiència gastronòmica”, cosa que converteix aquesta activitat en la segona de més interès.

“Reforçar el lideratge de Barcelona”

A la presentació de la campanya, feta avui a la Fundació Miró, hi han assistit el primer tinent d’alcalde, Jaume Collboni; el regidor de Turisme i Indústries Creatives, Xavier Marcé i la regidora de Comerç, Montserrat Ballarín. Collboni ha destacat que amb aquesta campanya es busca “reforçar el lideratge de Barcelona i la nostra gastronomia a nivell nacional i internacional”.