Pròsper Puig

Foto: Ajuntament

Pròsper Puig és el continuador d’una nissaga de carnissers que van arrencar el negoci el 1957. Una botiga que, tanmateix, té arrels en un comerç familiar de principis del segle XX. I és que la proximitat i el tracte cara a cara amb els clients són els lemes de Puig.

Què és el que més valora un client?
El nostre client és el nostre veí. Nosaltres transcendim l’activitat econòmica. Nosaltres sí que fem comerç de proximitat. Allò de la ciutat dels 15 minuts que ara està tan de moda, nosaltres ho hem portat a la pràctica sempre. La gent es desplaça caminant i ens porta el seu cabàs. Som una continuïtat de la comunitat.

És això el que fa destacar els petits comerços per sobre de les grans superfícies?
Miri, durant la pandèmia hem fet molta feina d’acompanyament de la gent, quan necessitaven qualsevol servei o producte. Hem estat al seu costat en aquells moments. Perquè nosaltres vivim del nostre client. Per tot plegat, faria una crida als consumidors perquè valorin cada euro que es gasten, on se’l gasten i quin retorn social té.

Quins avantatges té per a una botiga com la seva formar part d’un eix comercial?
Des de l’eix hem pogut oferir serveis als nostres associats que en solitari no haguessin pogut aconseguir. Formar part d’un eix ja transcendeix la dinamització.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram