La campanya s’ha presentat avui. Foto: Jordi Bataller / ACN

L’Ajuntament ha presentat una campanya publicitària amb el lema ‘Compra a prop’ per fomentar el comerç de proximitat i la restauració dels barris entre els veïns amb l’objectiu de començar a mitigar la crisi provocada pel coronavirus.

Durant la presentació de la campanya, el primer tinent d’alcaldia, Jaume Collboni, ha afirmat que “l’acte de solidaritat més gran que pot fer avui un veí amb l’economia local de la ciutat és prendre un cafè al bar de sota casa, anar a un restaurant del barri o comprar en una botiga del districte”. Collboni, que ha explicat que la campanya té un cost de 200.000 euros, ha afegit que “el comerç local fa que els recursos es quedin a casa”.

La campanya, que era una petició del sector, té com un dels seus pilars la reivindicació dels valors que el petit comerç aporta a la ciutat, com ara la cohesió social, la convivència, la seguretat o el model urbanístic. Per la seva banda, el president del Gremi de Restauració, Roger Pallarols, destaca que la campanya és molt positiva perquè “és més imprescindible que mai reactivar el consum local”.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram